MI ISMÉT UTAZUNK…ÖN IS CSATLAKOZHAT!

Keljen ismét útra, és élvezze kedvenc üdüléseit

Ahogy a bolygó ismét megnyílik, csapatunk bejárta a vizet, az égboltot és az utakat családjukkal, hogy felfedezzék, milyen érzés nyaralni az új, lezárás utáni világban.

Tenerife – 2021. július

Domenico tapasztalt tanácsadó csapatunk tagja, és olasz tagjainkról gondoskodik. A napsütötte Tenerifére utazott partnerével és lányával.

Dublinból Tenerifére repültem a Ryanairrel. A két repülőtéren töltött idő alatt kötelező volt maszkot viselni. Mindkét repülőtéren sok kézfertőtlenítő állomás volt, és a társas távolságtartást könnyű volt betartani, még akkor is, ha a sorok hosszabbak voltak a szokásosnál. A repülőtér és a repülőgép személyzete mindig segítőkész volt.

Nagyon jól ismerem az üdülőnket – mindig ez az, amire először rákeresek. Amint láttam, hogy rendelkezésre áll, lefoglaltam, majd hozzáadtam a repülőtéri parkolást, és egy éjszakát a dublini repülőtér közelében lévő hotelben.

A feleségem teljesen be van oltva, és a Ryanair alkalmazása lehetővé teszi, hogy a Green Pass uniós Covid-oltási igazolást közvetlenül a beszállókártyára töltse le, így nagyon könnyű volt. A visszaúton egy QR-kódot tartalmazó utasazonosító űrlapot kaptunk, amelyet a beszállókártyára is feltöltöttünk. Nem nyomtattunk ki semmit.

Az üdülő egy utazás előtti e-mailt küldött nekünk, amelyben a bejelentkezéskor szükséges papírmunkával kapcsolatos összes információ megtalálható. Minden recepciós pultnál van egy „pajzs”, egy fertőtlenítő állomás, és a recepció területén nem volt szabad várakozni. A szállásunk tiszta volt. Az ágyneműcserét nagyon jól kezelték. A medence és a közös területek rendszeresen karban voltak tartva és a fertőtlenítés is megfelelő volt. A medencéhez való hozzáférést előzetesen le kellett foglalni, hogy a férőhelyszámot nyomon lehessen követni.

A szállásunkon lévő telefont vagy az üdülő saját alkalmazását használtuk a recepció eléréséhez, hogy ne kelljen ott személyesen megjelennünk.

Élveztük a tenerifei kiváló ételeket és borokat – a parton, a medencében töltöttük az időnket, és láttuk a vulkánt is. Összességében teljesen biztonságban éreztem magam, és kényelmes volt minden.

Felkeltette az érdeklődését Domenico utazása? Tekintse meg Tenerife legújabb szabad kapacitásait.

Spanyolország – 2021. július

Riikka tanácsadó csapatunk tagjaként finn tagjainkról gondoskodik. Finnországból Malagába utazott, hogy egy hetet eltöltsön a spanyol napsütésben a CLC Sierra Marina üdülőben (#3220).

Finnországból Malagába repültünk. A Spanyolországba való belépéshez a repülőút előtt 48 órával végzett negatív Covid19 tesztre volt szükségünk, és ki kellett töltenünk egy QR-kódos előzetes információs űrlapot, amelyet mind Helsinkiben, mind Malagán be kellett mutatnunk a reptéren. Az utazás előtt egy kicsit feszültek voltunk, és valamivel többet várakoztunk, mint általában, de minden simán ment. Fontos, hogy mindenki ellenőrizze az úti cél kormányzata által megszabott intézkedéseket! Találkoztunk olyan emberekkel a repülőtéren, akik nem a megfelelő űrlapokat töltötték ki a járatuk előtt, ezért nem szállhattak fel.

Az arcmaszkok kötelezőek voltak a repülőtéren és a járatunkon is. Szerencsére a spanyol kormány pont az utazásunk előtt vonta vissza a kültéren való maszkviselés kötelezettségét, így amikor megérkeztünk, olyan volt, mintha egy átlagos nyaraláson lennénk.

A Helsinkiből Malagába tartó közvetlen repülőutak rendkívül kedvező áron érhetők el, így a finnek számára is kiváló úti cél.

Az üdülő területén számos biztonsági előírást kellett betartani. Beltéren, és amikor italokat rendeltünk a medence bárjában, maszkot viseltünk. A lakóegységet nem takarították ki a héten. A tiszta ágyneműt az ajtó elé helyezett tasakban kaptuk meg, hogy ezáltal senki se léphessen be a szállásunkra azon a héten, csak mi. Biztonságban éreztük magukat.

Életünkben először mentünk el lovagolni, mert a szabadban volt és kis csoportokat szerveztek. Még az olyan kezdőknek is voltak lovaglások, mint mi, és lóháton mehettünk el a hegyekbe, amely életem egyik legelképesztőbb élménye volt. Fuengirolában a városnézéshez kerékpárokat és autót béreltünk, ahelyett, hogy egy zsúfolt szervezett kiránduláshoz csatlakoztunk volna.

Találtunk egy éttermet közvetlenül az üdülő mellett, amely lenyűgöző vacsorát szolgált fel a tengerparton – nagyon romantikus volt!

Ha már vágyik rá, hogy érezhesse a spanyol homokot lábujjai között, segítünk:

Málta – 2021. július

Bozena marketingcsapatunk tagja. Máltára utazott egy régóta esedékes összejövetelre Írországból, Lengyelországból és Ausztriából származó barátokkal és családtagokkal.

Málta az egyik kedvenc úti célom. Tizenkét barátomnak és családtagnak szerveztem üdülést. Három különböző országból érkeztek: Ausztriából, Lengyelországból és Írországból. Dublinból repültem a Ryanairrel. Eredetileg Corkból induló repülőjegyet foglaltam, de ezeket törölték. A járatcsere azonban könnyen ment, és ingyenes volt. Negatív PCR-teszteket kellett végeztetnem, illetve egy utasazonosító űrlapot és egy egészségügyi nyilatkozatot kellett kitöltenem.

Gyorsan és könnyen el lehetett indulni Dublinból, de a Máltába való megérkezéskor várakozni kellett, ezért ráhagyással kell számítani az időt. A jelenlegi tanács szerint ez 2,5 óra, és valóban szükség van rá. Elő kell készíteni az összes dokumentumát: tapasztalataim szerint az elektronikus verziót részesítik előnyben jelenleg, ezért ügyelni kell a rendesen feltöltött telefonra.

A Covid-útlevél bevezetése egyszerűvé tette az utazást, és úgy láttam, hogy a tesztek világjárvány kezdetéhez képest most kevésbé költségesek. Mindannyian a Re-open Europe alkalmazást használtuk, hogy megtaláljuk a Máltába utazással kapcsolatos összes információt.

Érdemes előre felvenni a kapcsolatot az üdülővel, hogy megtudjuk, az üdülői profilban szereplő összes látnivaló nyitva van-e, illetve előre kell-e foglalni. Az üdülőnk minden kültéri területen és a szobákban is biztosított kézfertőtlenítőt. A szálloda személyzetének és a vendégeknek maszkot kellett viselniük.

A Sunny Coast Resort Club tengerpart melletti úszómedencéje csodálatos. Minden alkalommal, amikor beléptünk a medence területére, kaptunk egy jegyet. A medence melletti napozóágyakat minden vendég után eltakarították, és a társas távolságtartást is betartották.

Az üdülés során a szabadtéri tevékenységekre és a vízi sportokra koncentráltunk. Béreltünk egy autót és elutaztunk a St. Peter’s Poolhoz: ez egy lenyűgöző, természetes medence Marsaxlokk közelében. Nehéz megtalálni, de népszerű a helyiek körében, élvezetes nézni, ahogyan akrobatikusan leugranak a szikláról.

Málta híres a búvárkodásról – kezdők számára három órás bevezetés is elérhető. Lehet hajókirándulásra menni, megnézni a kikötőt, Valleta gazdag történelmét, másik természetes medencéket, valamint a Qawra Point Beach-hez hasonló sziklás tengerpartokat. Az egyik legfantasztikusabb élmény az Anchor Bay-ben való naplementés úszkálás volt. Ez az a hely, ahol Robin Williams forgatott, „Popeye Village”-ként ismert.

Most, hogy már egyszer alutaztam, azt mondom, hogy nem tartok az utazásoktól. A turizmusra építő úti céloknak is hiányoztunk.

Ha még soha nem gondolt arra, hogy felfedezi Máltát, itt az ideje! Tekintse meg legújabb szabad kapacitásainkat, és fedezze fel az egész évben elérhető úti célt.

Bajorország, Németország – 2021. július

Mikko tapasztalt tanácsadó csapatunk tagja, és finn tagjainkról gondoskodik. Helsinkiből Münchenbe repült, hogy felfedezze Bajorországot és Salzburgot.

Helsinkiből Münchenbe repültünk. Úgy ismernek, mint aki mindent előre megtervez, még a világjárvány előtt is, így bár a Covid-utazásokra vonatkozó szabályozások folyamatos változása plusz stresszt okozott, az út igazából zökkenőmentesen zajlott.

Jobbnak láttuk, hogy fényképeket készítsünk és képernyőképeket mentsünk el a Covid-hoz kapcsolódó összes esetleg szükséges dokumentumról.

Bérautót béreltünk a reptérről, és azzal mentünk az üdülőbe.

Az üdülő személyzete maszkot viselt, és az üdülőhely minden területén kézfertőtlenítők álltak rendelkezésre.

Megnéztük Münchent, Salzburgot, a híres „Disney” Neuschwanstein kastélyt és más bajor kastélyokat, illetve természetesen megkóstoltuk a helyi söröket!

A kastélyok, múzeumok és más látnivalók néha csak korlátozott nyitvatartási idő alatt voltak elérhetők a társas távolságtartás miatt. Ne feledjük, hogy a részvételhez szükséges lehet foglalni egy idegenvezetőt is!

Összességében, amikor már ott voltunk, sikerült lazítani és élmény volt az üdülés.

Ha saját szemével szeretné megtapasztalni Németország tündérmesékbe illő tájait, segítünk!

BÍZZON AZ UTAZÁSI HÁLÓZATÁBAN

Ne maradjon le az Önnek tetsző üdülésekről

GYERÜNK!

Itt vagyunk, ha szüksége van ránk!

RCI.com

A non-stop elérhető online oldalon bármikor megtalálhatja, lefoglahatja és kezelheti üdülését. De kérjük, ne online mondjon le üdülést – lépjen kapcsolatba velünk, hogy biztosan a legjobb megoldást válassza!

ÜDÜLÉSI TANÁCSADÓINK

Hívja tapasztalt tanácsadóinkat ha segítségre és útmutatásra van szüksége. Kattintson ide a telefonszámokért és a nyitvatartásért.

A munkatársaink minden története személyes vélemény és egyéni tapasztalat.